Inspiration.

Hej efterblivna ouppdaterade blogg! Idag var jag på cirkus cirkör och såg den mest underbara och inspirerande föreställningen jag någonsin har sett. Den fick mig att inse att jag inte kan fortsätta vara rädd för att prova nya saker (mestadels på trapetsen) som jag ärligt talat har varit rädd för. Det värsta som kan hända är väl typ att jag skadar mig lite men det är väl inte hela världen? Så när jag kom hem från föreställningen så började jag träna på lite nya saker och det går mestadels bra! Lite skador blev det och ganska många fall men i det stora hela är jag i en bit och mår bra. Det är så sjukt skönt att få lära sig lite nytt och att få känna dessa adrenalin kickar precis innan man provar något. Det känns verkligen som att när sommaren vaknade till liv så gjorde jag det också.

Hejdå! ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0