GF Gymnos

Hej! Vaknade precis och jag är fortfarande uttråkad efter den fem timmars långa konferansen med gymnos som jag var på igår. (Ledarträff) How ever, jag ska väl försöka göra lite reklam.. Nej, jag orkar inte, men om det är någon som vill börja träna eller bli ledare (man behöver inte ha några som helst gymnastik erfarenheter men en god hand med barn är bra!) så är det bara att höra av sig till mig. Alltså, ställ er absolut inte i gymnos ''kö'' för det är bara ett sjukt påhitt som inte funkar. Det tar ca. fem år att få ett svar då och så länge är det inte okej att vänta. Så prata med mig så kan man få börja nästan direkt! Ifall någon har lust att titta in på hemsidan så kan ni klicka HÄR. Nu ska jag trapetsa lite, baii!

                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0