Yo~!

Gissa vad? Jag har en blogg igen! Jag ska försöka att uppdatera någon gång ibland så jag inte tar bort bloggen efter ungefär en månad som jag gjorde förra gången... Jag kommer väl skriva om typ precis ingenting bara för att ta upp fem minuter av eran tid. Ja, det är min onda plan. :) How ever, efter som att det är snö ute så kan jag inte träna trapets. Jag ska hyra idrottshallen någon gång under vintern så jag kan träna en gång i alla fall. Om jag har råd.. Vilket jag inte har. Men det löser sig nog! Nu ska jag äta frukost och sen ska jag fixa mig inför min lillebrors kalas. Han fyller tre och önskar sig att en tomtenisse ska komma på hans kalas. Jag ångrar att jag lovade honom att det skulle komma en tomtenisse men självklart så håller jag vad jag har lovat. Så ni kan ju försöka lista ut vad jag ska göra i tre timmar.. x)

baaaai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0