Tomtenissar och träningsvärk

Godmorgon! Idag börjar jul lovet på riktigt! Jul stämmningen hänger i luften och alla är glada. Min älskade bror springer runt och letar efter tomtenissen och han förstår inte vart den har tagit vägen. Heheh ;) Det blev inte särskilt mycket sovmorgon för mig eftersom mamma väckte mig och ville att jag skulle prata med någon läkare. *suck* För er som undrar så är jag ganska.. vad ska man säga..? typ överrörlig och jag har förstört min kropp igenom att träna för hårt och för mycket. Så jag kanske ska operera "/ Under kvällen igår spelade jag wii fit+ så idag har jag träningsvärk i axlarna.. Nu ska jag hjälpa min kära fader att fixa med mitt blivande rum. Kameran är hittad så nu ska jag bara orka ta kort också, sen finns det bilder på mitt rum i bloggen!
Ha det gött'! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0