Ohayo~!

Visst är det najs med sovmorgon? :D Jag tror inte att jag har sovit såhär längesen typ.. i förgår.. äh, never minde! Idag ska jag antagligen dra ner på stan och köpa julklappar men det finns en risk för att jag stannar hemma och sover. Men då kommer jag få skuldkänslor för att jag inte har köpt något så det blir nog stan iaf! Så, inlägg fem idag alltså. Jag har fortfarande typ inte sagt till någon att jag har en blogg så jag VET att den ända som läser bloggen är jag. Möjligtvis mamma eller pappa för jag råkade lämna sidan med min blogg uppe igår så dom kan ha sett. Men det räknas inte! Man kan väl omöjligtvis räkna sina föräldrar som bloggläsare, right? (jag tror det var tredje gången jag skrev '', right?'' ). Jag har verkligen ingen fantasi :) Nu ska jag renovera min trapets(byta tape och stuff) då det får räcka med bloggande för tillfället.
BAAAAAAAAAAAAAAAII! :)

Cooling där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0