Julklappar!

Tja! Jag har inte kunnat blogga tidigare idag eftersom att jag har varit hos farmor hela dagen. Jag fick två julklappar av henne. Jag hade önskat mig presentkort på en affär som heter kawaiidesign och en mjukisdress som är jätte fin! först fick jag ett litet brev som precis såg ut att rymma ett presentkort.. *omg så jävla awesome* Så, vad var det i det? *trummvirvel* Ett PRESENTKORT på....H&M.....Sen fick jag ett lite större paket som precis såg ut att rymma en mjukisdress. Så, vad var det i det? En *dundundunduuuun* Kakburk. Igår fick jag en skrivbok med blommor på, en lite större skrivbok med lika blommor på och en ännu större skrivbok med en annan sorts blommor på. Jag fick också en film, ett par tofflor som faktiskt var ganska fina, ett halvt super mario galaxy2 till wii (fråga inte) och så min bästa present, ett GRAFIKKORT till min dator! Tro mig, önskelistor funkar inte. Nu ska jag gå och leka med mina fina julklappar! Typ försöka få pappa att hjälpa mig med grafikkortet..
Hoppas ni fick fina julklappar! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0