Godkväll

Godkväll! Idag har det varit en livad dag men en massa barn runt springandes i huset. Jag hatar barnkalas. Alla springer runt, skriker, kissar på sig och typ förstör saker. Sure, ungar kan vara söta men inte när dom har fått i sig för mycket socker. Jag var tomtenisse och det ska jag aldrig vara igen! först gick allt bra. Alla var glada och jag gav dom godispåsar med tablett askar och små kexchokladar i. Sen anföll dom typ mig och tog min tomteluva.. Det var inte så kul. Men jag fick en kaka av en liten kille i alla fall! Han hade bitit i den och den hade legat på golvet i typ en timme.. Men det är väl tanken som räknas, right? Jag ska få ett nytt rum också! Det är ganska litet och just nu är det bara en stor röra men det kommer att bli jätte fint när det väl är klart! Jag slänger in någon bild på det i morgon om jag kan hitta min kamera som liggen någonstans bland lådorna som alla mina saker ligger i. Fett jobbigt att vara utan rum! Nehej, nu ska jag sluta klaga på dagen och göra något fint utav kvällen i stället! Vi får se vad jag hittar på ;)
Ha det braa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0