Ahoshigusigochigooooh!! :)

Tjaa! Jag kom precis hem från en låång tur på coop forum med familjen, vi har julhandlat eller vad det heter x3 Nu är jag trött och det blir tidig läggning ikväll tror jag.. Vet ni? Typ världens skummaste grej hände på coop. En as gammal gubbe kom fram och skulle busa med min lillebror. Oftast när vuxna ska försöka vara roliga så säger dom något konstigt som typ ''ahoshigusigochigooooh!'' Det är bara fail. Det verkar det här farbrorn veta för han gick fram och.....Waitforit... Gör världens prutt ljud med munen. Fett konstigt! Alltså, vilken gubbe gör så? Han är lätt min nya idol! 8D Så härlig! How ever, självklart måste min lillebror svara honom med ''pruttgubbe''. Och där står jag med min gulliga men smått onda lillebror, och pruttgubben. Awkward? En aning. Vi typ sprang därifrån, vilket såklart var ännu mer awkward eftersom att vi bara råkade se honom igen.. Nog pratat om Pruttgubben!  Här får ni två bilder på mitt blivande rum och en hemsk bild på mig som jag bjuder på :) Well, man kan ju inte precis komma hem efter timmar av handlande, ta ett snabbt kort med en usel kamera och förvänta sig att man ska se ut som en prinsessa, right? :)


Alla prickar kommer från kameralinsen, det är inte prickigt i verkligheten! (nej, ni kunde inte räkna ut det själva)




*Happyface* eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0